10 April, 2010

Fick verkligen inte sitta vid datorn igår! Emils lillebror på 14 var här. Och han satt verkligen vid datorn heeela dagen. Så kunde tyvärr inte uppdatera. Sen bjöd jag hem två vänner på tacos igår :) mums, men får inte i mig så mycket mat. Blir proppmätt direkt, hur hungrig jag än är.
Som nyss, kom hem från stallet och var utsvulten. Gjorde spaghetti och resterna av köttfärsen från igår. Fick i mig kanske 5 tuggor och sen tog det tvärstopp. Fick tvinga i mig lite till och nu mår jag jätte illa.

Ska följa med en vän till hennes häst snart. Ska passa på att gå en lite längre promenad med hundarna då. Det får bli tröja och jacka på Laban, det blåser så mycket ute idag och det är inte alls mysigt.

Emil jobbar natt idag igen =/ Usch, tycker verkligen inte om att vara själv.
Har inte bestämt mig om jag ska stänga ut Link från sovrummet. Han fångade ingen mus inatt men i förrförrgår och i förrgår. Usch tur att emil var hemma i förrgår och fick tag på musen.

Magen mår bra förutom detta jävla illamående hela tiden, jätte jobbigt. Tycker inte att postafenen hjälper. Och åksjukebanden får jag så ont av!

Vad ska ni göra för kul idag?



Kommentarer
Postat av: cammie

Tipsar om tävling med barnkläder hos mig:



http://tuschaa.blogg.se/2010/april/tavling-med-pingpongbarnklader.html

2010-04-13 @ 01:32:01
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0