14 April, 2010

När man inte har någonting att göra och väntar på att riset ska bli klart så..



Har du..

Folköl i kylen? Nej

Något husdjur? Ja, två hundar en katt och en häst!

Någon favorit rätt? Hemgjorda köttbullar!! Ska jag göra imorgon!

Någon pojkvän? Ja ♥

Puder på dig? nej

Några framtidsplaner? Absolut

Sjukdom? Nej

Gymkort? Nej

Några kärleksproblem? Nej, jag är riktigt lycklig!

En homosexuell kompis? Dum fråga, massor av dom :) heterosexuella också.

Någon favorit låt? Inte för tillfället :)

Duschat idag? Ja

Någon kompis som snarkar? Många!

Någon vän som spelar i ett band? Ja

Någon som förstår dig? Ja

Någon tuff som kan försvara dig? Jag själv :D annars min pojkvän

Något beroende? Var beroende av rökning, borta nu! (NÄSTAN) Men annars datorn och mobilen.

Fikat idag? Nej

Något favoritmärke? Nej

Nagellack? Tog nyss bort mina förlängda naglar, ska låta dom vila lite. Annars har jag alltid nagellack!

Någon vän som bor i ett annat land? Ett par stycken.

Avskyr du? Mycket!

Längtar du mest efter? Sommaren, min mage :D

Stör du dig mest på? Oj, det var svårt. Vet inte. Stör mig på mycket.

Gosar du med? Hjärtat och hundarna :)

Lagar mat? Absolut, lite jobbigt med stek os just nu.

Diskar? Helst inte. Just nu har vi så bra att hjärtat tar den mesta disken och jag tar tvätten.

Vilken...

tidning läser du? Oj, ingen speciell. Köper tidningar då och då.

åker du oftast? Buss

Frisyr har du? Trassligt

dag fyller du år? 23 Oktober

årstid föredrar du? Sommar

uppvuxen i? Linköping

Vad...

gör du nu? Sitter vid datorn och ska äta nu när som helst.

gör dig till en bra människa? Oj, jag är rätt snäll faktiskt ;)

gör dig till en dålig människa? Har ett rätt hetsigt humör

Vad vill du arbeta med när du blir stor? sjuka

Har du på dig just nu? Kläder

Har du för smink idag? Inget just nu.

Äger du för skor? Lite blandat. Sneakers är skönast.

Läser du för bok? Bok 14 i Isfolket serien

Ska du göra nu? Äta :D

Smeknamn? bella

höger- eller vänsterhänt: högerhänt

favoritgodis: sura

är det nåt du absolut inte äter: fisk och äckliga saker

musik just nu: radio

vad åt du senast: två cheeseburgare

vad sa du senast: snart

favoritkläder: tights och någon skön top

om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? 70-talet?

sommarplaner: Mysa med hjärtat

är du bra på matte: Det kan jag inte påstå.

fisk eller badkruka: Skönt att svalka av sig men kan itne heller ligga för länge i solen

favoritfärg: många

hur många kuddar sover du med: vi har nog 8 kuddar i sängen

favoritväder: sol

morgon- eller nattmänniska: natt helt klart

sparare eller slösare: slösare men vill va sparare

vem är viktigast för dig: många viktiga

det bästa du vet: Mitt hjärta

Bästa leksak när du var liten : oj, vet itne

bästa film: Twilight filmerna? :P

tror på liv på andra planeter: ja

tror du på mirakel: ja

tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, utan tvekan.

hur många barn vill du ha när du blir stor: Många

glasögon, linser eller inget: inget

teknisk eller oteknisk: lite mittemellen

är du kittlig: ja

snarkar du: kan hända men sällan

stjärntecken: Skorpion

rädd för insekter: Spindlar, fästingar... eller ja alla.

det här är jag bra på: Mycket :P

musikstil: blandat

lyckotal: Har nog inget speciellt, men brukar ta 13 för att det är udda

favorit filmgenre: Det mesta

bästa bok: Oj, läsar ju såå mycket. Men typ sagan om ringer trilogin och twilight.

om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Kunna flyga

favoritord: ?

morötter eller godis: morötter och godis

pizza eller hamburgare: BÅDA :D

A-ekonomi eller barnprogram: bprog

stökigt eller välstädat: olika, berorende på med vem jag bor med.

gungar du på stolen: nej

hur många kusiner har du: orkar inte räkna

i julklapp önskar jag mig: Det är ett tag tills dess, låt mig återkomma.

ketchup eller inget på korven: ketchup

skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: nej

vilken hand håller du gaffeln i: höger om jag bara håller gaffel annars vänster

anser du att man får skylla sej själv om man slickar på en lyktstolpe mitt i vintern: ja

är alla lika värda: ja

pasta, ris eller potatis: ris

hur är din drömtjej/kille: Som Emil ♥

ljust eller mörkt bröd till frukost: vilket som

vilken läsk är godast: Cola!

vad gör du helst? njuter

hur många syskon har du: sex

bäddar du din säng: nja, det är sådär med det

bor du själv eller tillsammans med någon: Med älsklingen

är du allergisk mot något: Nej.

är du mörkrädd: ja

släpar du fötterna efter dig: nej

städar du ditt rum själv: Ja. 

sjö eller hav: hav

saltar du på maten: ja

favoritkaka: kladdkaka?

gillar du att sjunga: ja, på fyllan

andranamn: mika, tanja

vilket instrument är vackrast att lyssna på: gitarr

favoritblomma: rosor

vilken färg har du på tandborsten: rosa

vad gör du om du får hicka: Hickar?

hårfärg: blond men nu rött

vilka är dina favorit data-/tvspel: The sims ofc.

vad anser du om president Bush: Tycker inte om honom.

röker du: nej

snusar du: nej

kaffe, te eller inget: te

pysslar du med nån sport: rider

hatar du dig själv: nej

någon besatthet? ett par stycken kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0