14 April, 2010

Nu har ni besökare slagit super rekord, hoppas ni väljer att stanna :)

La ju in vecka 10 igår tisdag och ni som har följt bloggen vet att jag har bytt på söndagar förut. Men barnmorskan räknade ut att det var på tisdagar jag byter vecka. Men alla uträkningar på internet säger söndag. Så vet inte riktigt. Längtar till det första ultraljudet. Inte långt kvar nu, den 5/5!

På valborg har pappa frågat om jag och Emil vill komma ut. Träffar honom inte så mycket så edt vore jätte trevligt med god mat och så. MEN jag vet inte vad jag ska ha för ursäkt till att inte dricka. HJÄLP! Emil kör ju så kan inte skylla på det. Sen måste jag tänka på vad jag tar på mig, för pappa tror nog inte att jag är lite småtjock om magen och inte dricker utan någon anledning. Så typiskt att Ultraljudet är 5 dagar efter valborg. Men tänker vänta tills dess med att berätta.

Häromdagen red jag faktistk lite :) kändes mysigt. Kommer kanske skritta lite på banan och så fortsättningsvis. Men inte något mer.

Imorgon får jag hem min lilla valp. En chinese crested powder puff :) En liten tik som heter Nellie nu. Men min kompis hund heter det. Skulle helst vilja ha ett namn på L, eftersom Laban och Link har det. Nisse ska åka hem till mormor då igen. Tog lite bilder på henne igår men mamma har lånat min minneskortsläsare så får inte in några bilder.

Mår illa nästan hela tiden, blir bättre när jag äter. Tuttarna är lika stora men inte lika jätte ömma.
Är jätte svullen och speciellt på kvällarna. Ser jätte gravid ut.


Ha en bra dag ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

ett tips om de att du inte kan dricka är ju att du kan säga att du går på penicillin eller nått, behöver ju inte vara för nått allvarlig..

2010-04-14 @ 13:15:57
Postat av: Jenny

Aa pencillin är en bra anledning =) Hoppas att de funkar hos din pappa.. Lelli är ett fint namn vet inte hur de stavas men aa =)

2010-04-14 @ 19:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0