2 April, 2010

Ber om ursäkt för jätte dålig uppdatering, men kom hem så sent igår.
Vi var ju på kryssning från den 31 till igår. Så jag var rätt trött igår kväll.
Resan var faktiskt helt okej, tycker bara att silja line inte har lika bra buffé som viking line, men är för ung för att åka med dom. Jag hade trevligt utan alkohol, saknade det inte alls. Var så full i magen hela resan ändå. Hade sea band på mig under nästan hela resan. Det var sådant liv under natten så vi gick upp och åt frukost vid 5. Och på tax free blev det bara massa godis till mig :)

Magen mår bra, är bara illamående och hungrig hela tiden. Tuttarna är inte jätte jätte ömma längre. Sover dock i top fortfarande. Längtar jätte mycket till på tisdag nu, då är det inskrivning :) Är så grymt lycklig, kan inte riktigt förstå.

Idag jobbar hjärtat natt och jag är själv. Ska försöka få någon att komma ut och äta gott och titta på talang med mig :)

Vad ska ni göra idag?



Kommentarer
Postat av: Jenny

Gu vad härligt att du har inskrivning på tisdag =) Idag blir det bara städa städa och städa sen upp till karokebaren med mamma och bror ikväll. Vad händer för dig idag då? Kram

2010-04-02 @ 16:26:43
Postat av: Förlossningsbarnmorskan

Vi är proffs som ger modern coaching samt hela "verktygslådan" ......och lite till inför födseln!! Välkomna -för bästa förlossningsupplevelse!

2010-04-02 @ 17:12:34
URL: http://www.profylaxbloggen.wordpress.com
Postat av: Emelie

Lycka till med inskrivningen bellet ;-)

2010-04-02 @ 23:07:21
URL: http://emeliearmero.blogg.se/
Postat av: Magdalena

va fint du har på bloggen nu:)

2010-04-04 @ 09:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0