21 April, 2010

Har verkligen ingen ork att sitta här framför datorn längre. Är så trött jämt och ständigt. Mår illa hela tiden och försöker då äta och mår ännu mer illa efter en tugga. phu! Glad att jag har nått 11 veckor nu, hoppas det här illamåendet går över snart :)
Snart dags för inskrivning, den 26 april. Och nu är det bara 14 dagar kvar tills vi får se vårat lilla knyte ♥
Längtar något så obeskrivligt. Då kommer nog en hel del oro att släppas.
Det som kommer bli jobbigt är att berätta för pappa. Men vad ska han göra, han kommer bli arg först men kommer sen tycka det är kul. Han var ju själv bara 19 när dom fick mig.
Känner mig som en flodhäst, nej men känner mig väldigt uppsvullen ofta. Det syns mest på kvällarna.

Här kommer en bild på en av orsakerna till att jag inte har så mycket tid längre :)

Kommentarer
Postat av: Jennyy

Åå gud vilken sötnos =) De kommer bli bra, din pappa kommer nog kunna hantera den nyheten.

2010-04-21 @ 19:01:37
Postat av: karolina

Mitt illamående har fortfarande inte släppt , hoppas det gör det för dig!

2010-04-21 @ 19:06:52
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: emma

e du störd eller, kan du sluta spamma på katrins blogg hela jävla tiden INGEN BRYR SIG ETT JÄVLA DUGG OM DIN GRAVIDITET!!! fatta

2010-04-21 @ 19:50:12
Postat av: jag

till emma: skärp dig, du behöver inte va så JÄVLA NEDTRYCKANDE! försvinn härifrån

2010-04-21 @ 21:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0