22 April, 2010

Usch har haft en hemsk mus dag. Måste prata med hyresvärdarna. Dom får ta hit anticimex eller något. Igår på morgonen så låg våran nya lilla valp och tuggade på en mus. Sen idag under dagen så hör jag hur det piper ifrån hallen. Springer dit med en stol som jag står på haha. Ser att katten har en mus. Dom springer in i sovrummet. Han leker alltså med den. Springer efter med min stol :D En kompis kommer och har sin hund med sig och vips så blir katten rädd och springer och gömmer sig. Musen är inte med. den finns i sovrummet :shock: stänger dörren och försöker få tag på någon som kan och vill hjälpa mig. Ja senare... Hittade den levande och fick tag på den i en hink och nu är den utsläppt :D USCH USCH USCH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0