27 April, 2010

Var på inskrivning igår :) Tog blodprov, gyn undersökning, urinprov och så. Hade lite mycket vita blodkroppar? i urinet. Så jag ska lämna in ett prov idag så att dom kan ta en odling och se vad det beror på. BM ringde även idag och sa att jag ska börja äta järntabletter varannan dag. Men allt annat var bra och nu längtar jag jätte mycket till 5 maj, första Ultraljudet!! Har inte mått så jätte illa idag, så det kanske är dags att försvinna nu. Vore skönt isåfall. Har inte spytt mer än och hoppas att jag inte gör det mer.
Har väldigt ont i höfterna och neråt. Så försöker gå med bältet på mig om dagarna. Har även fått sämre hy, med små kvisslor här och där. Usch!

Åka och jobba snart. Blir på Norstat idag. Ska lämna mitt kissprov innan och försöka hinna till apoteket och köpa järn tabletterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0