28 April, 2010

Lämnade aldrig kisseprovet igår, jag råkade ju kissa tidigare på morgonen. Så hjärtat tog med sig det idag istället. Hoppas det är bra nu bara! Gick bra att jobba, var bara så hungrig. Men på rasten gick jag och en vän och åt på subway. Tog en stooor macka, 30 cm. Och jag fick i mig hela på den tiden hon fick i sig sin halva. Haha, men gott var det. Tog en macka med kyckling och sallad på :) var jätte mumsigt!
Efter jobbet kom tre vänner på besök, det blev Guitarr Hero för fulla muggar till sent! Blivit grym, vi lirade lite på expert. Undrar hur man spelar med magen sen?

Idag är det städning på stoort G! Det ser rent för j*vligt ut här hemma. Har börjat lite i sovrummet nu, men fastnar här hela tiden, fy! Laddar även ner Bride Wars nu, har velat se den länge. Så tänkte äta någon god mat och titta på den sen. För mitt hjärta jobbar till 21 idag.

Ska försöka lägga in lite bilder på min mage sen med, är så dålig på att föra över grejer till datorn.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas allt är bra med dig och magen =) Kram

2010-04-29 @ 22:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0