3 Mars, 2010

Igår kväll kom en kompis och hennes pojkvän ut hit :) Först åkte vi till max så jag fick min efterlängtade GI burgare :D Sen glodde vi på brooke back mountain, den är så fin!
Slapp vara själv igår kväll, somnade nästan direkt sen när dom hade åkt.

Imorse vaknade jag halv 9 av att jag var kissnödig. Skulle gått upp då ändå, så det var skönt. Åkte till mamma vid 10. Har lekt och myst med min lillasyster hela dagen. Hann med lite påskmat också, två gånger till och med.
Mitt hjärta slutade vid 4 och då var det dags att bege sig till stallet och ta in hästarna, dock var alla utom två inne. Så det var skönt. Min lillebror var med i stallet och hade jätte kul på höloftet.

Och nu är vi hemma och ska nog sätta på någon film och bara slappa. Jag är rätt trött.
Har inte så mycket besvär förutom illamåendet och så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0