4 April, 2010

Började jobba på Bus vid 10 idag, var dock så lite folk så jag fick åka hem redan vid 1. Rätt skönt, men ändå lite surt. Åkte till min gammelfarmors lägenhet och fick lite saker. Hon är över 90 år nu och har flyttat till hem.
Så jag kom hem tidigt idag och började hålla på i trädgården. Så härligt väder idag. Satte fast hundarna och våran lilla kattunge fick också komma ut lite. Så nu har jag fått fram en liten örtträdgård och rensat dammen och så.
Idag jobbar hjärtat jour så jag är själv ikväll, ska försöka få hit någon som vanligt.
Vad ska ni göra idag? :)

Link, Laban och Nisse

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe heter en av dina hundar också Nisse? vad roligt! (: ser du header nu förresten? (:

2010-04-04 @ 17:26:27
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0