6 April, 2010

Har haft två utav mina småsyskon sen igår och dom ska vara kvar tills imorgon :) Så igårkväll var datorn ockuperad heela kvällen. Det skulle spelas WoW! Så jag låg och läste lite istället.

Var på kvinnohälsan idag, det var bara hälsosamtal. Så jag blev lite besviken, vi hade nog missuppfattat varandra. Blev även tillbaka flyttad två dagar enligt hennes beräkningar. Så nu byter vi vecka på tisdagar istället för på söndagar!
Men ska tillbaka den 26 för inskrivning och sen den 5 maj är det första ultraljudet ♥ ska bli så kul!
Funderar även på om jag ska scanna in en av bilderna då och maila pappa. Då har han tid för sig själv att lugna ner sig lite! Vad tycker ni?

När jag skulle åka in till stan då förut idag så såg jag bussen komma, så jag började springa som en toka. Hann inte med bussen och fick ont i nedre delen av magen. När jag satt ner så kändes det inte men kunde knappt gå normalt. Fick ta en annan buss så jag hann iallafall till kvinnohälsan. Frågade då om min smärta och hon sa at5t jag hade nog stäckt mig i ligamenten. Phu, mamma sa att hon hade så i ett par veckor i vecka 10. Hur ska jag klara av stallet undrar jag?! Har ett bälte hemma som trycker ihop bäckenet som tydligen ska hjälpa, så ska ta på mig det snart.

Varken jag eller Emil orkade laga massor mat idag så det blev Mc´donals. Det uppskattades utav alla!

Har hunnit fika med mormor, gammelmormor, moster och morbror idag med :) Fick en tröja från gammelmormor som hon tyckte passade till i sommar med mage och allt. Både min gammelmormor och gammelfarmor lever fortfarande och på mammas sida är det bara tjejer, så om det blir en liten tjej så blir det fem generationer tjejer :)

Mår lite illa efter all mat så nu ska jag vila lite!
Sen Desperate Housewifes om 15 min!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Synd att de inte var inskrivning som du skulle gå på :( Men de kommer snart så de e ju skönt.Kram kram

2010-04-07 @ 13:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0