7 April, 2010

Gud vad det hjälpe igår med bältet, kunde ju till och med gå normalt nästan.
Så imorse kändes det mycket bättre och nu känns det bara lite :)

Var och lämnade bilen och mina småsyskon hos mamma vid lunch ungefär.
Sen åkte Emil och jobbade :/ Han jobbar jour inatt så får vara själv inatt! Usch, jag är så grymt mörkrädd.

Har mått illa hela dagen, så köpte postafen förut, men tyckte inte att det hjälpe så mycket.

Ikväll kommer en kompis hit och ska hjälpa mig att färga håret :)
Har världens utväxt så det ska bli skönt.
Vill göra något med mitt hår snart, är trött på att ha rött. Vill ha brunt med lite solblekta slingor i nu till sommaren.
Så ska försöka fixa det, så et här är den sista gången jag färgar rött!

Imorgon ska jag jobba på Norstat. Ska bli spännande, är lite nervös. Det är första gången!



Kommentarer
Postat av: jag

jag har jobbat på norstat och du har inget att vara nervös över!! det kommer att gå jätte bra, lycka till!

2010-04-07 @ 21:50:20
Postat av: Zarah

Det kommer gå jättebra :) va inte orolig!!

2010-04-08 @ 22:19:15
Postat av: anette

hej.

jag köpte åksjukearmband när jag var gravid och mådde illa, köp sånna och ta en tablett samtidigt så känns det bättre. Finns på apotek.

Ska bli kul att följa din graviditet genom din fina blogg.

kram från sthlm

2010-04-09 @ 09:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0