8 April, 2010

Var en jobbig natt, Link fångade sin första mus vilket jag vaknar av halv 4.
Får panik och sätter mig mitt i sängen och så springer han in i sovrummet och leker med den. BLÄÄÄ!
Vad ska jag göra? Är helt själv hemma haha. Men duktigt av honom!

Var uppe med tuppen imorse, var i stallet halv 7 och ska fodra.
Hem äta lite macka och läsa lite. Somnade sen efter ett tag och vaknar upp vid 1 :) Skönt!
Tänkte att jag inte skulle vara så trött på jobbet om jag sov en stund på dagen!

Och jobbet gick super bra! :D Fick beröm av chefen och fick hoppa över rookie stadiet!
whoho! Känns skit kul!

Har precis fått i mig en hamburgare, fick inte i mig den andra. Mår så illa!
Så tänkte lägga mig och sova nu!
Upp och släppa ut hästarna imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0