11 Augusti, 2010

Sitter här och latar mig och lyssnar på Coldplay. Lillan tycker nog inte riktigt om när jag sitter som en säck framför datorn. Hon sparkar gärna lite extra uppåt mot revbenen då. Så jag får sträcka lite extra på ryggen.
Dopet vi var på var fint och gulligt. Längtar tills vi står där. För jag vill faktiskt döpa våran lilla, det är en fin tillställning där hela släkten kan samlas. Och det händer ju inte allt för ofta.
Igår var vi på kalas för en kompis som fyllde 38! Det blev god mat och trevligt prat.
Juste, har nu en till liten hund hemma..
Också mormors, men ska bara ha henne till helgen senast!

UPDATE
Beställde babyboxen från babyproffsen precis. Så får ta och hämta den någon dag snart med :) Ska bli kul och se vad den inehåller!


Idag jobbar hjärtat kväll, så tänkte ta och städa och fixa nu på dagen. Sen måste jag steka svampen jag plockade häromdagen. Det blev inte så mycket. Jag fick mer myggbett. Jag är totalt prickig på benen och rumpan. Inte kul!!

Tänkte slänga upp en bild på våran nya lägenhet :D Kommer bli sjukt bra!
Har börjat planera hur jag ska inreda allt.
Måste dock köpa ett stort klätterträd åt katterna. Så dom inte river hela lägenheten!





94 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Ana

Lägenheten ser bra ut. Hur många kvm är det?



Sen undrar jag hur du fick myggbett på rumpan unga dam. Plockar du svamp utan byxor?! :O hihi

2010-08-11 @ 16:03:42
Postat av: Bella

72 kvm tror jag :)



Haha jag gick väl inte utan byxor heller. Jag hade faktiskt bara väldigt tunna tights! aldrgi igen!



2010-08-12 @ 19:38:26
URL: http://lillamammabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0