12 Augusti, 2010

Är barnvakt åt en utav mina bröder idag. Nu tittar han på simpsons och äter lite chips. Jag avskyr verkligen det programmet, så passar på att sitta lite här nu.

Har packat ner alla glas i vitrinskåpet nu. Får packa lite och ofta nu innan flytten. Det är ju snart bara två månader kvar. Rensade även i soffbordet på övervåningen. Hittade massor recept jag har tänkt att klistra in min recept bok. Så satt och fixade med det lite. Har så dålig fantasi när det gäller mat, så om ni har några bra recept SKICKA!! :) Vore jätte kul att pröva lite nytt.

Juste, jag har hittat en barnvagn jag vill ha. Jag vet att vi har en redan, men den är ett par år. Jätte fin och allt. Men blev helt kär. Den är enbart använd i 3 mån.  Emil vill dock inte sälja den andra vi har. För han vill inte gå med en rosa vagn. Men får köpa den ändå om jag vill. Vad tycker ni? Visst är den fin! Allt ingår! 1000:-...





93 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Tina

Hejsan!

Jag tycker att du ska köpa den vagnen, den var sten tuff ju ;)

Ang. recept så har jag ett supergott med kassler i chili sås, men kan det tyvärr inte i huvudet, men jag skickar en kommentar om de senare!



Tycker förresten att din blogg är jätte intressant!



Många kramar på dig tjejen och lycka till med slutspurten på graviditeten och den lilla när hon hittat ut!

2010-08-12 @ 23:28:07
Postat av: Hanna

Har en vänn som har en sånn vagn fast en annan färg. Funkar bra som liggvagn. sen då sittdelen ska dit så är den otymplig å svår styrd!!



men annars är den fin.

2010-08-13 @ 04:05:23
Postat av: Jenny

Jag skulle lätt ha köpt den vagnen :D Och det är ju alltid bra med en reserv vagn.

2010-08-13 @ 17:45:14
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ville ni inte köpa min vagn. crescent röd/svart

2010-08-30 @ 18:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0