14 Augusti, 2010

Har precis dammsugit och skurat hela neder våningen. Och det bokstavligt talat rinner om mig! Det är så jäkla kvavt idag! Jag som trodde hösten hade kommit. Ska bli så skönt att komma härifrån, till den nya lägenheten. Det finns verkligen noll ventilation här hemma. Det blir jätte varmt och fuktigt när det är så ute och sen när det är kallt blir det skit kallt!

nu har jag bara tre stycken hundar hemma :) Lazys mamma är kvar. Skönt, nu kan man gå ut med alla i koppel samtidigt! Sen när vi har flyttat blir det itne att vara hundvakt så här mycket som vi har varit nu. Inte lika lätt då när man ska bo i lägenhet. Plus att vi har en liten hemma :)

Nu när vi ska flytta så vill jag ha en ny sänggavel och fixa till fint i sovrummet.
ingen som har en billig till salu? (180cm)

Sen vill vi bli av med lite möbler!

Bortskänkes: Vit 3-sits ektorp soffa, har fläckar så skulle behöva blekas eller köpa ny klädsel. Med tillhörande fåtölj.


Vagnen var tyvärr redan såld när jag ringde. Men blev super sugen på att ha en liknande!


91 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0