18 Augusti, 2010

Fick hem ett helt sjukt bra erbjudande från La redoute häromdagen. Man fick 40% på valfri vara + smink och väska från Make up store. Så jag passade på att beställa en skinnjacka till våren. Och sen en mysig kofta. Så kul att få paket hemskickat. Idag i brevlådan låg 3 par trosor från Body. Man får 3 par trosor varannan månad. Riktigt bra. Dock lite små i storlekarna, iaf nu!

Idag var det en second hand butik här och hämtade soffan och lite kartonger. Skönt att bli av med det. Och ikväll kommer en och hämtar två st fåtöljer vi inte vill ha längre :) Så nu slipper vi åka med massor saker till tippen innan flytten. Super bra! Gick upp vid 8 imorse för att sätta på alla överdrag på soffan. Så idag har jag hunnit tvätta två maskiner och städa lite till. La mig och vilade förut, men då kom mamma och hämtade en av mormors hundar. Så nu ska jag lägga mig och läsa tills Emil kommer hem.

87 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0