20 Augusti, 2010

Idag har Lillan sparkat och hållt igång massor. Sen 5 imorse ung. Blir nästan lite obehagligt ibland, fast ändå mysigt. Fick frukost på sängen idag och sen när vi gick upp satt vi och tittade på våra bebiskläder. Så smått, helt sjukt så liten hon kommer att vara. Jag ser så mycket fram emot att få flytta och få vårat barn.

Det har varit lite visningar på den här lägenheten nu, och ikväll kommer det några igen. Tänkte gå ut och gå med hundarna då. Men lite krångligt att gå med 4 st, Emil är ju på jobbet. Emil jobbar natt igen, tur att jag lagade sån god mat häromdagen som jag kan äta ikväll. Inte kul att laga mat till sig själv. Men det jag gjore häromdagen blev super gott. kyckling, squash, matlagsningsgrädde och ridderheims vitlöksklyftor ihopblandat i en stekpanna. Och så ris till det, mums!

Har även börjat bli kissnödig på nätterna och hela tiden nu. Får kramp i vaderna på nätterna och har börjat få halsbränna. Satan vad det är jobbigt, har aldrig haft det förut.
Ser fram emot tisdag och nästa BM besök. Se hur mycket magen har växt :) Den här gången är Emil ledig så han kan följa med. Blir bra, så kan han hålla mig i handen när dom sticker mig.

Nu blir det lite lunch och kramas lite med hjärtat innan han åker till jobbet!


85 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: filippa

Åh, fy för jobbiga gravidkrämpor. Rekomenderar en fin kompott av gaviscon och samarin mot halsbärnna. Novalucol är också en höjdare:)

2010-08-20 @ 14:49:59
URL: http://samboblogga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0