25 Augusti, 2010

Idag har vi storhandlat :) Första stoppet blev Maxi, skönt att vi åkte så tidigt imorse (halv 9) det var knappt något folk. Sen begav vi oss till skopunkten, jag fick köpa mina fina kängor :D och så fick Emil ett par nya skor med. Sen blev det djuraffären, fick en kattlåda med tak och lucka för 119 kr! Världens klipp! Och efter det åkte vi till netonnet och köpte en ny liten mini pc till mig !! Så det här är första inlägget från den lilla datorn. Den är svart och jätte fin!
Eftersom Emil jobbar natt idag så kan jag leka lite med den lilla datorn. Och äta massor gott till :)
Men det här kommer bli liite farligt, kommer jag ens gå upp ur sängen nu? Hm..

Aja här kommer en bild på mina nya fina skor, som är tagen med kameran i den nya lilla datorn ;)



Nu ska jag få i mig något gott att äta, och sen vila!! Känns som om det är de enda jag gör nu för tiden, vilar och äter!


80 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0