29 Augugsti, 2010

Igår gifte sig pappa och anna! Grattis, ett jätte fint bröllop! Och en lyckad fest. Lite tråkigt att sitta med sina svullna fötter i mina fina skor. bytte till gladiatorsandaler senare. Var kvar till halv 3 och plockade iordning. Så idag är jag trött! Det har varit tre jobbiga dagar!

I torsdags låg jag mest i sängen hela dagen, hade lite ont i sidan. Lea trycker på något organ tror jag.. Sen var Emil och jag ute och gick med hundarna i skogen, fick jätte ont i magen. Det hade börjat komma lite innan. Låg och hade super ont här hemma. Så ringde förlossningen och dom tyckte jag skulle komma upp så dom fick kolla. Så vid 23 var vi uppe. Fick lägga mig och mäta av hjärtat och värkar. Det såg bra ut. Alla blodprover såg med bra ut. Dock såg inte kisset särskilt bra ut. Och jag bad ju BM för en månad sen att få lämna urinprov, men fick inte. Så nu senast vi var där sa Emil att jag ville lämna. Då fick jag! Så skulle bara vänta på provet. Ringde kvinnohälsan på fredagen, men dom hade inte fått något svar. Så dom ringde labbet, japp det växte och var antagligen en urinvägsinfekton men dom hade inte fått något slutgiltligt svar. Och dom hann inte skicka svaret till varken förlossningen eller kvinnohälsan då. Så nu får jag sitta och vänta till på måndag. Har hävt i mig tranbärsdricka och försökt kurera mig!

Idag kommer emils bror med tjej och äter tacos :) mys!


Jonas, jag, anna, pappa, linus, jocke, sara och maja :)


76 dagar kvar  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0