30 Augusti, 2010

Tidigt tidigt imorse ringde min barnmorska och bad om ursäkt för att det hade blivit som det blivit. Jag har en urinvägsinfektion. Och tydligen så visste labbet det redan när jag pratade med kvinnohälsan i fredags. Men dom visste inte vilken sort. Kunde dom inte ha snabbat på och skickat svaret till förlossningen. Då hade jag fått medicin redan då. Aja, får försöka ta mig till något apotek nu i eftermiddag!

Juste i torsdags började det även läcka lite mjölk. Helt sjukt, blev lite paff!

igår kväll blev det tacos och film med felicia och calle. Mycket trevligt, och väldigt skönt att ta det lugnt för en gångs skull :)

Skulle behöva sätta igång och packa och rensa. Två månader går snabbt, speciellt när man inte orkar göra så mycket på en gång. Hjälp tas tacksamt emot :)


75 dagar kvar  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0