15 December, 2010

Tiden bara rullar på här hemma. Vi har väl kommit in någorlunda i vardagen. Emil har börjat jobba och jag går hemma med Lea på dagarna. Hon har fått in en ganska bra nattrutin också. Vaknar en gång mitt i natten och sen tidigt på morgonen, sen går vi upp runt 9-10. Hon var väldigt gnällig på kvällarna ett tag och var jätte jobbigt att söva. Men nu går det jätte smidogt och bra!

Hon har ett jäkla humör och är väldigt envis av sig. Hm, undrar vem hon har fått det från haha!

På fredag är det dags för BVC igen! Sist vi var där (onsdags förra veckan) så vägde hon 4145 gram och var 53 cm lång. Så hon växer verkligen som hon ska!
Tänkte även försöka åka till Gamla Linköping på fredag och ta kort :) Det är de kortet som hamnar i tidningen.

Jag måste ringa vårdcentralen imorgon, jag tror jag har fått urinvägsinfektion.. Inte kul! Och väldigt jobbigt att behöva springa på toa jätte ofta nu när jag är själv med Lea..

Ska försöka fixa en ny bloggdesign också! Den jag har nu känns inte riktigt uppdaterad.
Någon som är bra och skulle vilja hjälpa till?




Idag är våran älskade Lea 20 dagar gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0