18 December, 2010

Igår var vi som sagt på BVC. Och nu väger Lea 4555 gram. Hon har alltså gått upp 555 gram sen födseln. Och 400 gram sen förra veckan. Så Hon växer för fullt. Vi mätte henne inte, utan det blir nästa gång. Tycker att hon utvecklas massor varje dag.

Vi passade på att åka och ta kort :) Så snart ser ni oss i Corren och LK. Vet någon hur lång tid det tar ung?

Idag jobbar Emil jour, så han åkte precis till jobbet och kommer inte hem fören imorgon eftermiddag. Suck, alltid lika tråkigt. Men nu är det första gången sen Lea föddes. Visst sov jag själv på BB, men nu är vi hemma och har lite andra rutiner. Hm, har en känsla av att jag kommer att vara trött imorgon. Men som tur är så sover min lillebror här och tar hundarna. Så det slipper jag iaf.

Funderar på att passa på att vila lite nu när Lea sover. Hon har varit rätt gnällig nu inatt och idag, tror hon har lite magknip.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0