23 December, 2010

Länge sen jag skrev här, hinner och orkar inte så mycket annat än Lea och hemmet nu. Och att spela lite the sims 3 till xbox som jag fick i julklapp av mitt hjärta. Ingen av oss kunde låta bli att öpnna det :) jag visste vad det var då vi har pratat om det.

Japp och ikväll är det bingo lotto med uppesittarkväll :) Sara och Bella kommer hit, men är sena. Men blir inte själv hela kvällen iaf :) Emil jobbar ju natt.. Har inte bestämt hur det blir på förmiddagen imorgon än. Men vid lunch åker vi till pappa och firar jul iaf.

Idag var vi på BVC, Lea väger nu 4755 gram och är 56,5 cm lång. Hon växer så det knakar alltså! Min lilla plutt ♥



Lilla familjen ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Okej tack för att du skrev hur du gjorde :D Fin bild på lilla familjen :-) Hoppas ni får en underbar jul :D

2010-12-23 @ 21:33:01
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0