3 december, 2010

Har inte så mycket tid att sitta här som sagt. Lea ligger gärna vid mitt bröst hela tiden :) Min mjök har kommit igång nu ordentligt. Får knöliga och stenhårda tuttar om det går ett tag emellan amningen. Som på nätterna, Aj aj aj!! Masserar med handdukar i tröjan, för det bara rinner. Måste koka tuttkopparna, så jag kan samla upp mjölken och spara.

Idag var BVC här på besök. Dom visade massa papper och vi pratade lite om mina bröst. Vägde även Lea, och hon väger nu 4015 gram. När hon föddes vägde hon 4000 och på BB gick hon ner till 3660. Så det märks ju att hon äter ordentligt. Sköterskorna sa att min mjölk som grädde.

Idag var vi och hyrde  film och köpte massor gott :) Så det blir en mysig hemmakväll!



Mammas finaste tjej på BB ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

grattis till en såå fin tjejj!!!

2010-12-03 @ 23:37:03
URL: http://soffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0