1 Juli, 2010

Låg imorse och kände hur lillan sparkade omkring så satte handen på magen och fick mig en liten spark. Hur coolt som helst! Så nu har vi båda känt varsinn spark utifrån så att säga. Kul att det börjar kännas tydligare och tydligare nu. Kunde även se hur magen spratt till lite! Så mysigt.
Något annt däremot så har magen värsta pulsen, man ser alltså pulsen på magen.
någon som vet varför?

Hade en bra dag igår, firade lillebror 18 år. Njöt av att vädret inte var super varmt.
Ni förstår inte hur varmt vi har inomhus.


Sen undrar jag om någon vet hur jag lägger in typ en youtubelåt direkt här på bloggen?




Lovade en bild på Bolan och magen :)
Bilden är från igår när vi firade lillebror.

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Aah de va riktiga fynd. Får bara hoppas man får på sig någon plagg innan man blir för tjocker ;) Haha. Fin mage du fått! jag har ännu inte känt några yttre sparkar men de kommer nog :D

2010-07-01 @ 22:32:18
URL: http://www.lindaviberg.se
Postat av: Jenny

När du vill lägga in en låt direkt från youtube så finns det under själva låt rutan alltså om du förstår de står gilla, spara och dela sen den sista står de bädda in. Du trycker då där får en sån html kod som du lägger in i ditt inlägg. För sen när du skriver ett inlägg så finns de ju en flik bredvid den man trycker på när man ska ladda in en bild.



Om du inte fattar så kan jag skicka en bild till dig =)

2010-07-02 @ 14:05:36
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/
Postat av: Bella

Tack Jenny :D ska prova direkt.

2010-07-04 @ 23:07:02
URL: http://lillamammabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0