16 Juli, 2010

Sitter hemma själv. Sambon jobbar natt igen, usch! Men jag har varit duktig och städat i djur hörnan. Där alla mina djur har alla sina gosedjur, alla leksaker, alla ben och alla sängar. Det var rätt äckligt faktiskt, men nu har allt åkt i tvätten och jag dammsög som en tok. Har även varit duktig och flyttat på en sån där hängare man hänger typ Slevar och andra roliga köksgrejer på. Den sitter i köket där den ska nu och inte på katternas matställe.

Laban (min lilla chihuahua hane) har förälskat sig i Dixie (en nakentik jag är hundvakt åt), som löper. Han har dock inte riktigt fattat hur han ska göra än. Finns inte så mycket att göra, ska ha dom en vecka till. Men sökte på sånna blandningar. Och hittade den här  http://www.blocket.se/stockholm/Nakenkille_28242842.htm?ca=14&w=3. Jag kunde inte sluta skratta. Han är ju så ful. Haha, men det är så synd om honom! Kul att få sånna valpar, jag skulle lätt behålla en!

Lea (ja jag har gått med på att stava så) sparkade och snurrade runt som en liten tok häromdagen. Jätte mysigt :) Dock har jag inte känt så mycket sen dess. Nu är det som innan, sparkar lite då och då. Men magen rör på sig iaf. Fick det lite på film, så får ta tag i att lägga ut film och bilder.

Imorn blir det barnvakt för hela slanten.
Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0