19 Juli, 2010

Idag blir det lite fika hos svärmor :) Emils bror och hans tjej kommer också. Vi ska även få lite utemöbler utav dom!

Förstår ni att nu är det inte långt kvar tills jag är nere på två siffrigt, hur sjukt är inte det. Längtar något så otroligt. Och har faktiskt kommit fram till att jag är inte så nervös inför förlossningen. Det jag känner att jag är mest nervös över är att få EDA. Är så sjukt spruträdd, men förhoppningsvis tänker man kanske inte så mycket på det just då.

Nu måste jag sätta fart, blir hämtad om en timme!



Mitt hjärta v 12 !


Kommentarer
Postat av: filippa

Nej antagligen har man annat att tänka på än sprutor;)

2010-07-19 @ 12:16:31
URL: http://samboblogga.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej

Vi känner inte varandra men jag fick en dotter i mars i år och jag använde mig inte av ryggmärgsprutan, alla är vi olika men jag tror att du som jag, klarar dig på lustgas. Lita på dig och din kropp, den är byggd för att klara detta otroliga jobb. Självklart bestämmer du men du ska veta att det finns nackdelar med sprutan och det är att du känner inte värkarna vilket gör att du inte hjälper din bebis att komma ut. Ett litet tips från en som gjort det:-)

2010-07-25 @ 22:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0