28 Juli, 2010

Var Hos Barnmorskan igår. Hade inte min ordinarie, hon var på semester. Tog blodprov, stick i fingret och lite. Fick även höra på lillans hjärta :) Hur mysigt som helst. Spelade in det, får se om jag tar tag i att lägga upp det. Mitt Sf mått är 24 cm. blodtrycket låg på 120/60 och blodsockret på 5,8. Har gått upp 4 kg sen inskrivning. Så allt såg super ut. Bad dock om att få lämna kissprov. Eftersom jag har haft en urinvägsinfektion som jag inte alls kände av. Men man var tvungen att ha symptom för att göra det. Tyckte jag lät jätte mysko. Hon sa dock att sen vid förlossningen så kommer jag få antibiotika. Ska se vad min ordinarie säger sen, ska dit i vecka 29. Tror det var den 24 Augusti.

Lillan sparkar massor och har börjat sparka uppåt också, inte alls lika skönt.

Jag letar just nu efter en lägenhet som en liten toka. Men med bara 500 poäng hos stångåstaden kommer man inte långt. Men just nu känns nästan allt annat bättre än här!

Vi har fått en större tv som vi nu har i vardagsrummet, så den andra tvn har jag ställt in i sovrummet. Farligt, nu kan man ju ligga där och glo på film om dagarna.

Ska försöka ta tag i att plocka lite nu innan Emil kommer hem, för sen ska jag till stallet och borra hål för 88 st armeringjärn. Vi har renoverat hela förra veckan och gör nu klart det sista. Kommer bli så fint.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ska ni flytta från huset?? :O

2010-07-28 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0