30 Juli, 2010

Japp, imorgon säger vi upp våran lägenhet. Så nu gäller det att hitta något till den 1 nov. Tror det blir rätt bra att slytta då, innan lillan har kommit och allt. Då hinner vi även packa upp och lite. Förhoppningsvis då :)
Har intresseanmält två stycken i ekholmen och sen en i ljungsbro. Hoppas på någon utav dom i ekholmen. Vore så perfekt. Det är även med föräldrar i det området vi kommer få gå med i föräldragruppen. Då det skulle ha varit det BVC vi tillhörde om vi skulle bott kvar här.
Det enda tråkiga är katterna. Men vi får gå ut och gå med dom ofta :)
Och sen vill vi ju bo lite längre ut. Men jag måste ha pluggat klart till Undersköterska (som är min plan) först.

Emil jobbar, så jag håller på att ladda ner Sex and the city 2. Har inte sett den än.

Ikväll blir det bio. Jag, emil, hans bror + tjej och svärfar ska gå och se Inception. Hoppas den är lika bra som den verkar!




Kommentarer
Postat av: Grynet!

Hur kommer det sig att ni flyttar? Tycker absolut ni ska komma till Ljungsbro, då får vi ses på Öppna förskolan och fika! :D

2010-07-31 @ 11:17:01
URL: http://krokovankan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0