7 Juli, 2010

Härligt väder idag, ska åka och leta loppisfynd! Alltid lika roligt!

Fick lite smått panik förut när jag duschade. Vi måste ha fönstret i badrummet lite öppet, det blir så fuktigt och instängt annars. Så stog jag i duschen och såg en geting som kröp omkring på kabinen. Skrek efter min sambo, som försökte hitta flugsmällaren, men jag skrek lite till så kom han ändå (utan flugsmällaren). Då hade getingen krypin bakom duschen, så jag hoppar ut dyngsur. Men den kryper under duschen istället. Så emil säger åt mig att duscha klart, men om jag ska göra det så måste han stanna och titta haha. Sätter på vattnet och emil skriker till att där är den. Får totalt panik och bara skriker och säger låt mig få komma uuuut! springer i panik ut i hallen och gråter en skvätt. Emil hittar getingen och dödar den, sen får han sitta på toaletten och titta på medans jag duschar.
Har sån jäkla fobi för kryp, och speciellt för nattfjärilar! uuhh, äckliga kryp!!!

Buffar massor i min mage nu :D så himla mysigt att känna av det så mycket.
Fick en liten chock när jag klädde på mig förut med. Herregud vad magen har växt haha. Ser super gravid ut!






Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch vilken panik jag förstår din reaktion :D

2010-07-07 @ 12:19:19
Postat av: anette

skönt att höra, jag trodde jag var ensam, jag HATAR nattfjärilar och harkrankar, fyyyyy.

hade ihjäl en av två igår, vågade knappt somna eftersom jag inte visste var den andra var, hualigen.

2010-07-07 @ 15:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0