11 Juni, 2010

Idag har jag varit och kollat på när min kusin och en kompis tog studenten. Stod i regnet och kollade när dom sprang ut och åkte flak. Åt även en massa god mat idag :)

Köpte mig the sims 3 igår :) super kul! Fast roligast är det att bygga hus och inreda!



Postat av: filippa

Ja, fixa tid hos sjukgymnast! Jag ska till en på fredag och få ett stödbälte och övningar, det lär ju vara värt det!

Vilken söt liten en, är det från det stora ultraljudet?

2010-06-09 @ 12:25:32
URL: http://samboblogga.blogspot.com


Svar:
Ska göra det :)
Nej Bilden är ifrån KUB/NUPP ultraljudet. I vecka 13. Mitt Rutinultraljud har jag i vecka 20. Den 22 Juni. Längtar massor dit. Men inte jätte långt kvar nu!

Kommentarer
Postat av: filippa

Rekomenderar verkligen stödbälte om du inte har det, jäkligt skönt att stabilisera bäckenet. Fick massor övningar och råd idag hos sjukgymnasten, jättebra! Boka tid:)

2010-06-11 @ 23:50:41
URL: http://samboblogga.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej hej =) Jag har en liten fråga till dig när du var i v. 2-3 hade du mycket finnar? eller alltså inte mycket vet ju inte hur du hade de innan eller så. Men tänkte om de började dyka upp fler och fler.. Behöver verkligen lite hjälp.. Kram

2010-06-13 @ 12:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0