13 Juni, 2010

Nyss hemkommen ifrån En vän som åker till Usa som Au-pair imorgon. Det var vårat fina kompis gäng som åt tacos och skrattade. Vännen i sig fick ett fint album med bilder och roliga texter. Mycket tårar och skratt! Vi kommer sakna dig, men som sagt så får jag ju hem världens bästa barnvakt sen! ♥

Den här veckan har inte varit rolig, hjärtat har jobbat jour varannan dag! Vilket betyder att jag har fått sova själv massor den här veckan! Inatt är han inte heller hemma. Men jag har bunkrat upp med solchips, cola och mons kallentofts nya bok, vårlik.
Är verkligen en liten bokmal, läser just nu även Isfolket serien på 46 böcker. Är på 37 tror jag! Men dom tar slut så fort. Okej att jag läser mycket, men fort också. Lite tråkigt ibland, måste fixa nya böcker hela tiden!

Fick ett par linne mamma byxor ifrån hm av mormor idag! Super sköna, och snygga! Dom kommer användas flitigt i sommar. Det är mudd som går över hela magen :D så nu ser jag verkligen gravid ut! Visserligen är magen extra stor efter all tacos förut!




Inte långt kvar till RUL nu.
Vad tror ni det döljer sig i magen?
En Hugo eller en Leah?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0