15 Juni, 2010

Sådär nu har jag bokat tid hos en sjukgymnast :) Ska dit nästa torsdag, den 24. Ska bli så skönt, för igår kväll låg jag och grät för att jag hade så ont. Det brukar vara bra på morgonen, men imorse kunde jag knappt resa mig upp. AJ AJ AJ!! Passade även på att boka in mig för besök hos BM. Fick tider till v25 och v29 besöken! Och nu den 22 är det dags för RUL. Ska bli så jädrans kul!

Har fått en ny favorit låt, Eskobar - Someone New

Köpte en spjälsäng igår :) En jätte ifn från Ikea, fick även med mig en sänghimmel och madrass. Fick en liten smärre chock när jag såg att det fanns madrasser till spjälsängar för 800kr (!!!). Herregud, den madrassen komstar ju nästan lika mycket som sängen jag köpte. Blev super nöjd iaf och jag vill bara plocka ihop den. Men vill få sovurmmet klart först. Ska försöka hinna med att måla klart allt i helgen och fixa! Ska lägga in bild på allt när det är klart, jag lovar!






Kommentarer
Postat av: Trollsländan

Vad kul! Du får lägga upp bild sedan när det är nymålat och sängen är på plats!

2010-06-22 @ 11:45:50
URL: http://tussbitar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0