2 Juni, 2010

Kom och tänka på idag. Tror ni att min BM har tänkt lite fel eller ska det vara så.
Jag har tid för RUL den 22 Juni :) Och då har min BM sagt att jag ska ringa MVC den veckan och boka en tid för besök. Men inte fören i slutet av Juli?! Är inte det lite sent? När jag är på RUL så är jag i vecka 20 tror jag. Och jag har då inte varit hos BM sen vecka 11-12. Och då har jag ändå haft urinvägsinfektion. Vad tror ni?

Nu tror jag att jag på riktigt har känt Mini röra på sig där inne. Men ändå svårt att veta, när jag inte vet hur det ska kännas. Men det har bultat och bubblat lite. Men sen så känner jag efter väldigt mycket. Så jag kanske inbillar mig.

Idag blir det en städ och stall dag. Här hemma ser det för jävligt ut. Hur kan ett monster på 14 veckor stöka ner så mycket? ghaa förstår inte.

Jätte härligt väder idag :) Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan nog vara bäbisen som rör sig då du känner som du gör :) Det kan även kännas som att man blir "petad på" inifrån! Så kändes det iaf för mig, och så kändes det som "fjärilar i magen"-känslan! :D

2010-06-03 @ 13:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0