24 Juni, 2010

Varit och storhandlat idag, alltid lika kul. man blir så glad när kylen är fullproppad.
Men idag har jag haft så jäkla ont, så hade lite svårt att gå.
Gjorde en hel del fynd på Ikea. Vi köpte lakan och påslakan till spjälsängen. Sen hittade jag en stooor golvvas för 79 kr som tidigare kostat 399.. Blev dock rätt sur när jag såg våran spjälsäng jag köpte för någon vecka sen. Nedsatt från 895 till 299. Kul, kunde jag inte väntat ett tag, eller väntat med att packa upp den. Aja, fick hem mycket fint iaf.

Var även hos sjukgymnasten tidigt imorse. Det jag har är konstaterad foglossning och aj vad hon tryckte och kollade. Är riktigt öm efter det. Men fick göra massor med övningar för att sträcka ut musklerna och träna dom lite.
Hoppas det kan bli lite bättre.


Juste, har moderkakan i framvägg sa bm vid ultraljudet.
Kan ta lite längre tid att känna sparkarna då. Men har känt lite änsålänge och Emil har känt en spark. Men det var nog en rejäl och tur.



Köpte massor blå fiskar idag, godaste godiset.
Finns bara på ett ställe i hela stan.
Mums!!


Kommentarer
Postat av: Nana

Jag tycker du ska ta med dig kvittot till IKEA så får du säkert tillbaka mellanskillnaden om det bara var nån vecka sen du köpte sängen. Det brukar vara så, men har inte koll på hur lång tid man har på sig.

2010-06-24 @ 21:51:31
Postat av: Bella

Hm, ska ringa till IKEA och kolla :) Men har kommit över det, det var ju ändå pengarna som kom tillbaka på skatten. Och ville ju ha den sängen :)

2010-06-27 @ 13:35:17
URL: http://lillamammabella.blogg.se/
Postat av: KarinGa

Åh är det där såna där salta fiskar?? Isåfall älskar jag dom! Åt dom när jag var yngre men jag har inte hittat dom nånstans på typ 15 år. Trodde inte dom tillverkades längre :)

2010-06-27 @ 14:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0