9 Juni, 2010

Har redan hunnit med att dammsuga, skurat och plockat lite. Vad ska jag göra nu? Hjärtat har inte kommit hem från jobbet än. Det är så tråkigt när han jobbar natt, tycker inte alls om att sova själv. Och igårkväll spydde valpen i sängen.. Det var en hemsk upplevelse att plocka upp! Hulkar för minsta lilla nu förtiden.

Har så mycket foglossning och aj aj nu. Ligger och gnyr när jag ska lägga mig ner i sängen på kvällen. Och har svårt att ställa mig upp när jag har suttit. Och när jag väl lagt mig i sängen kan jag absolut inte gå upp igen, hoppar och släpar mig fram som en gammal tant, haha!
Ska nog ta och ringa till BM snart om det fortsätter bli värre. Har läst att man kan bli remiterad till en sjukgymnast och få hjälp med övningar och liknande. Har haft rygg/höft problem innan.

Nu tänkte jag slita mig från datorn och Melissa Horn och dricka massor vatten och sen slänga mig i soffan och slöglo på tv eller någon film!






Kommentarer
Postat av: filippa

Ja, fixa tid hos sjukgymnast! Jag ska till en på fredag och få ett stödbälte och övningar, det lär ju vara värt det!



Vilken söt liten en, är det från det stora ultraljudet?

2010-06-09 @ 12:25:32
URL: http://samboblogga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0