Symptomlista

Hittade det här i forumet jag skriver i (minbebis.com) i en tråd som heter symptomlista.
Skrev det den 1 Mars, och den 2 Mars skrev jag att jag hade fått ont i brösten.
Plussade den 8 Mars :D kul ! ♥



Nu får vi se hur mycket symptom det blir :) har känt mig så konstig dom senaste dagarna. har bm runt den 9/3. HOPPAS!!


[x] Svullen mage
[] Vita flytningar
[x] Genomskinliga flytningar
[x] Huvudvärk
[x] Illamående (Kommer och går)
[] Hunger
[x] Ingen matlust
[x] Svettningar
[x] Glad
[x] Deppig/ledsen
[x] Humörsvängingar
[] Molvärk
[] Förändrar färg i underlivet
[] Ömma/känsliga bröstvårtor
[x] Stickningar/hugg i livmodern
[] Nidis
[] Nästäppa
x[] Gasig i magen
[x] Dålig i magen
[] Hård i magen (Hård i nedre delen av magen)
[] Bubblar i magen (Ibland)
[x] Sugen på något
[] Finnar
[] Kissnödig
[x] Trött
[] Hög temp (Vet ej - tempar inte)
[] Ont i ryggslutet (Till och från)
[x] Strålningar/ilningar mot ljumsken
[x] Metallsmak i munnen
[] Större bröst
[] Ont vid sex
[x] Yrsel
[x] Fryser
[] halsbränna
[x] Sjukdomskänsla
[] Synliga ådror på brösten
[x] Törstig
[] Drömt att du plussat




Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad menar du med konstig :/

2010-06-20 @ 16:45:24
Postat av: bella

Att jag kände mig allmänt annorlunda och konstig.. :)

2010-06-24 @ 20:21:02
URL: http://lillamammabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0