10 Mars, 2010

Fick ett förslag på att jag skulle berätta lite mer om min bakrund, och självklart ska jag det :)

Jag och min pojkvän har varit tillsammans sedan nov 2008, vi bor nu tillsammans i ett litet hus och har två hundar, en katt och en häst. Vi förlovade oss nov 2009 och allt känns bara så himla rätt. Jag blir 20 i höst och han blir snart 22 Dec 2009 slutade jag med mina p-piller. Hade haft p spruta en gång i höstas, så jag antog att det skulle ta en stund.
Men Blev lika besviken varje månad mensen kom. Så gjorde jag ett test i måndags, tittaade lite snabbt på det men såg inget, så jag la undan det och tvättade mig istället. Fick en chock när jag tittar igen, två streck :D
Gjorde ett till under dagen och sen ett igår :) Strecken blev bara starkare och starkare.
Dom flesta i våran omgivning tycker det är helt rätt för oss. Förutom vissa vänner och sen min pappa.
Men vet att han kommer smälta sen.


Kom gärna med fler förslag på vad ni vill läsa.



Ni som försöker bli gravida eller är gravida, kolla gärna in www.minbebis.com
Jätte härlig sida!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hoppas det går bra för dig och din pojkvän och att ni håller ihop och kämpar på oavsett :)

2010-03-12 @ 21:21:05
URL: http://fotografbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0