10 Mars, 2010

Godmorgon :)
Lika fint väder idag som det var igår. Idag har jag inte stallet så slipper cykla på all is.
Tänkte gå ut och ta en långis med hundarna för att röra lite på mig. Kanske åker in till stan senare och fikar.
Vad har ni för planer idag?

Jag har alltid varit en kvällsmänniska, och är super trött på mornarna.
Nu somnar jag rätt tidigt och vaknar vid 9, har gjort det i nån vecka nu.
Förut sov jag till tidigast 11, spelade ingen roll när jag la mig.

Har molvärk i magen, men inget annat just nu :)
Ska ta och äta lite frukost.



Laban, en av hundarna.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej! Hittade dig på Katrins blogg. Vill börja med att grattulera till graviditeten och önska fortsatt lycka till. Intressant att du bloggar i detta tidiga stadium tycker jag. Inte så vanligt att man får veta vad som händer så tidigt i folks graviditeter. Man brukar mest få höra allt efter vecka tolv ju. Jag kommer nog följa din blogg framöver. Skulle va kul om du berättade lite bakgrund till graviditeten.. hur länge ni varit tillsammans & hur länge ni försökt bli gravida kanske. Ha de bra!

2010-03-10 @ 10:14:42
Postat av: bella

Tack så mycket :)

Nej jag vet, därför har jag inte gått upp med vem jag är, och ingen kompis har bloggen än.

Absolut, vilken bra idé. Ska sätta mig och knåpa ihop något!

Kram kram

2010-03-10 @ 10:19:33
URL: http://lillamammabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0