11 Mars, 2010

Hej har varit hos mamma hela dagen :) Skönt att komma iväg hemifrån lite.
Åkte bil hem, vilken inte var lyckat. Har blivit jätte åksjuk!
Så nu står hjärtat och brer rån åt mig! Måste försöka få i mig något, ska cykla till stallet nu snart.

Gjorde föresten ett till test idag, haha. Det kom upp jätte snabbt och var lika starkt som det andra stecket :D
Är faktiskt riktigt orolig, vill så gärna att det ska gå bra. Men försöker inte tänka på det så mycket.

Har fått lite tips så tänkte ta och skriva lite om det ikväll när jag kommer hem igen.
Ni får gärna ställa frågor och komma med mer tips!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Va inte orolig. Det kommer säkert gå hur bra som helst med allt. Ska bli kul att höra dom där tipsen:)

2010-03-11 @ 18:47:35
Postat av: Bella

Tack :) Nej det är inte tips så, utan det är tips på vad jag ska skriva. Men kommer kolla upp tips och små bra saker att tänka på och sen blogga om!

2010-03-11 @ 20:39:37
URL: http://lillamammabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0