11 Mars, 2010

Godmorgon :)
Blev så sent igår, var och fikade hos en gammal vän som är i slutskedet på sin graviditet.
Kan ju säga så att det blev nästan bara graviditet och bebis prat haha. 
Kunde knappt åka buss hem sen, mådde så illa.

Idag är hjärtat ledig :) Så vet inte om vi fortsätter att städa där jag slutade igår.
Sen måste jag cykla till stallet i den här kylan, brr.

Juste, jag tror att jag har fått någon väckerklocka inbyggd i samband med graviditeten.
Klockan 9 varje morgon är det dags att gå upp och kissa och sen är jag jätte pigg.
Då har jag alltså sovit till tidigast 11 förut.
Men jag lägger mig lite tidigare nu, eftersom jag är så trött på kvällarna.

Idag har jag lite molvärk i magen (inte så mycket) Och nu har jag fått sååå ont i brösten.
Har inte bh på mig, utan en söt liten topp med hello kitty :)


Ha en jätte bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0