12 Mars, 2010

Fick i mig nästan tre hamburgare, haha. Har blivit mer hungrig av graviditeten. Sen har jag inte hunnit äta så mycket idag pga att jag har jobbat. Fick i mig lite pommes och sallad på jobbet i alla fall.
Har börjat läsa i lite gravidböcker, kul. Men jag längtar så mycket, tycker att tiden går allt för sakta.

Jag vill ju plugga till undersköterska sen, ska söka till höst.
Då dom har distans också. Jag kommer ändå söka jobb fram tills dess.

Har nog en lösning på hur jag ska göra med min häst :) så skönt!

Nae nu ska jag krypa ner och gosa med hjärtat, jag fryser så mycket!
brr ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie Armerö

Minns hur spännande det var att läsa gravid böckerna i början av graviditeten. Man lär sig väldigt mycket. Hehe jag kan titta i dom än idag :)

2010-03-12 @ 23:15:40
URL: http://emeliearmero.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0