13 Mars, 2010

Phu, äntligen hemma från jobbet. Är jätte trött, och har så ont i nacken och i fötterna.
Har inte lika ont i fötterna idag, hade ett par bra gympa skor på mig.
Har haft lite kalas idag på busfabriken. Gud vad små pojkar i ålder 6 är så jobbiga.
Dom kan verkligen inte stå stilla, och dom ska prata och putta på varandra. Var värst och gapa.
Små tjejerna är mycket sötare, haha har fått två komplimanger för mitt hår idag :)

Älsklingen jobbar natt idag, så jag är själv hemma. Tycker inte om det alls!! Visst har jag två små hundar, men vad hjälper dom när dom skäller för minsta lilla ljud.
Ska försöka få hit någon vän för att titta på melodifestivalen.
Vilket bidrag hejar ni på ikväll?




Kommentarer
Postat av: Isa

jag hejjar på Peter Jöback. Och om inte han vinner så hejjar jag på salem al fakir! Hoppas du hittar någon att leka med ikväll :)

2010-03-13 @ 17:35:03
Postat av: birgitta

eric saade!!! :D :P :)

2010-03-13 @ 19:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0