13 Mars, 2010

Sitter och kollar på melodifestivalen med en kompis :) Proppar i mig chips!
Vet faktiskt inte vem jag vill ska vinna, tycker om anna bergendal. Så henne hejar jag nog på :)

Eftersom jag har slutat röka så vet dom flesta av mina vänner att jag är gravid. Och idag på jobbet så frågade dom mig om jag skulle med ut. Blev lite svårt att vra tyst om det då :) Så jag berättde för en tjej.
Har berättat för dom flesta av mina vänner och sen mamma. Och min sambo har berättat för sina föräldrar :)
Dock tänker jag vänta med att berätta för min pappa. Då han är emot det här. Men han kommer nog smälta tillslut han med.

Nu ska jag fortsätta att titta :)





Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

va duktig du är som slutat röka nu när du är gravid.. finns dem som inte gör det, o det tycker jag är så himla hemskt.. så jag beundrar verkligen alla kvinnor som lyckas fimpa för sitt barns skull. det är precis så en mamma ska vara. tycker ju jag.. sen finns det ju vissa som tycker att en mamma är mins tlika bra mamma fast den röker som gravid. Well, nu blev detta en lång kommentar och ingående. förlåt! ville bara titta in o önska grattis till graviditeten och bra gjort att fimpa! =)

2010-03-14 @ 01:03:12
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Bella

Tack linda :) Jag är så stolt över mig själv med.

Jag tog ju testet i måndags morgon. Och min sista cigg tog jag på söndag kvällen :)

2010-03-14 @ 09:15:09
URL: http://lillamammabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0