13 Mars, 2010

Godmorgon :) Här sitter jag och är pigg. Hur sjukt är inte de. Jag som brukar vara så morgontrött.
Jag tänkte hoppa in i duschen lite fort, för vid 11 börjar jag jobba.

Låg och och läste "ett barn blir till" med bilder av lennart nilsson igår. Hur mysigt var inte det. Hur allt hade skett och hur mitt lilla frö såg ut.

Idag är mina bröst gigantiska känns det som, och bröstvårtorna ska vi inte ens prata om.
Har haft lite små molvärk under morgonen. Och nu är jag jätte jätte täppt, och gasig i magen.
Hoppas illamåendet itne kommer idag till jobbet.

Nu måste jag skynda mig lite.


Kommentarer
Postat av: christina

din blogg verkar intressant men en tips vore att fixa en bättre design, det skulle nog locka mer läsare :D hoppas du får en bra dag

2010-03-13 @ 11:53:34
URL: http://christinafundin.blogg.se/
Postat av: bella

Hej, jo jag vet. Tyvärr vet jag inte hur man gör haha. hjälp?

2010-03-13 @ 17:19:10
URL: http://lillamammabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0