15 Mars, 2010

Har gjort mina naglar idag :) Dom blev glittriga, haha blev faktiskt fint.
Men ska snart till stallet, får ta på mig ett par tjocka vantar. Så inte naglarna blir helt förstörda.

Har faktiskt mått rätt bra idag, men är sjukt åksjuk. Mår jätte jätte illa när jag åker något.
Har mått lite illa under dagen och haft lite lätt huvudvärk till och från.
Gjorde lite pyttipanna och majskolvar i ugnen när jag kom hem. Det blev faktiskt rätt gott, hade i lite squash och lök i. Och sen kryddade jag den rätt mycket själv.



Mina glittriga naglar :)




Det här kunde jag inte låta bli att göra igår :)
Strecket kom upp snabbare än kontrollstrecket och är jätte jätte starkt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tips mot illamående tugga på knäckemacka utan smör bara mackan..De kan hjälpa..Och sen kan du prova åksjuketabletter eller sån åksjukeband man har runt handleden..Lycka till med allt =)

2010-03-27 @ 09:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0