15 Mars, 2010

Jag har ju inskrivning hos bm den 6/4. Skulle så gärna vilja göra ett VUL bara för att veta att allt står rätt till.
Är så orolig varje dag. Men än så länge är allt bra. Mår illa till och från, huvudvärk och sen allt de vanliga.
Min mage är jätte stor, ser nästan höggravid ut haha. Känner mig så pluffsig på kvällarna, inte alls kul. Vill att det ska vara en bebismage :)

Plockade fram kläderna igår kväll och sorterade dom lite :P haha. Gud vad jag längtar. Det fanns massor med fint, som inte ens var använt. och vad litet allt är, pytte bebis litet.

Imorn fyller en vän år, det blir tacos hemma hos henne. Och jag längtar nog mest efter maten haha. Är grymt hungrig och sugen på massor nu. Men sen äter jag, och får inte ner så mycket och mår illa istället :/

Nej nu måste jag sova, är jätte jätte trött!
Min kusin som utbildar sig gjorde mina naglar idag, så jag fick massage och blev ompysslad om händerna :) jätte mysigt.



Kommentarer
Postat av: Emelie Armerö

Gumman var inte orolig. Allt kommer gå bra ska du se :) Glad för din och Emils skull. Ska bli kul att få dela mamma livet tillsammans med dig sedan. Hoppas vi kan ses snart igen. kram emelie

2010-03-16 @ 10:54:08
URL: http://emeliearmero.bloggproffs.se/
Postat av: bella

Tack vad söt du är :)

Ja verkligen, det blir ju samma årskull.

Som du och jag ungefär :)

2010-03-16 @ 11:04:56
URL: http://lillamammabella.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, va lyxigt att få sina naglar fixade :D

2010-03-16 @ 11:20:36
URL: http://labiosrosados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0