15 Mars, 2010

Godmorgon :)
Härlig dag idag igen, längtar så mycket till all snö försvinner!

Nu ska jag göra mig iordning och äta lite. För klockan 13 så ska jag och få manikyr.
Min kusin går frisör och nu ska dom lära sig naglar.
Ska bli skönt, dock gick en nagel av igår. Och dom andra är långa.

Jag har bestämt mig för att jag ska söka till en undersköterskeutbildning nästa höst.
Jag kommer inte ha tid eller ork känner jag. Men jag söker jobb nu tills dess :)
Satt igår och sökte lite jobb, några som personlig assistens och så.
Jag har ju bara extra jobb, men min sambo har fast jobb.
Men jag vill som sagt plugga lite till.

Ha en jätte härlig dag ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Kom in på din blogg genom en länk på Katrin Z. sida på finest. Är 19 år och har alltid älskat barn! Mitt mål är att bli barnmorska..bestämde mig för det redan när jag var 3-4 år gammal!

Har gjort en hel del praktik på både MVC (Mama Mia, kan varmt rekomendera!) BB och förlossningen.

Ska titta in i din blogg framöver, vilket äventyr du står inför!

Sist men inte minst...Stort grattis till dig och din kille!! Lycka till!

2010-03-15 @ 16:45:03
Postat av: Bella

Tack så mycket :)

2010-03-15 @ 18:51:20
URL: http://lillamammabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0