16 Mars, 2010

Eftersom jag ska till en kompis som fyller idag tänkte jag ha på mig jeans. Men är så jäkla svullen över magen och känner mig bara urk. Så det är inget skönt att sitta ner och få linningen i magen. Dom får acceptera att jag knäpper upp dom sen :P haha
Mår rätt illa nu, har ätit lite chips :)

Tänkte sminka mig lite och sen måste jag gå ut och kissa hundarna.
Dom kommer få vara själva en liten stund. För emil är på kurs.

Kommentera gärna om ni vill ha någon tävling eller så!
Eller kom bara med lite tips på vad ni vill läsa.



Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Vilken chokladask är din favorit? ;)

2010-03-16 @ 18:44:57
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Linn's beautybox - skönhet, fashion, glamour, inspiration

hej hej! missa inte marstävlingen i min blogg där du kan vinna grejer som ger maximal vardagsglamour!!



ha en fin kväll

kram linn

2010-03-16 @ 20:02:59
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0